19 Kasım 2011 Cumartesi

Kurban bayramı….

    Bu bizim kuzunun 3. kurban bayramı

    Bayramlıklar tamamen babasının ısrarı üzerine alındı çocuk çabuk büyür kıyafete ihtiyacı yok nidaları (ki hayret verici bir şekilde benim söylemlerimdi bunlar, ben bile sonradan hayret ettim kendime) Ama alışveriş işini istanbula sakladım İzmirde bulamayacağım değişik bişeyler olmasını istedim ve H&M yollarını tuttuk beraber… Süper bir kıyafet seçimi var oğlumun bir tşört beğendi tamamen kendisi askıda gördü aldı ve üstüne giydirmemizi istedi ve üzerinde kasadan geçirdik J)

                  Alt/üst: H&M çoraplar: Mothercare



    Bayramın birinci günü Kurban telaşı için her zamanki gibi Adapazarı yolları tutuldu.

     tam techizatlı olarak Talha orta koltukta yerini herkesten önce almıştı… Güneş gözlükleri de oğlumun kendi alışverişlerinden biri.



Boğaz köprüsü Oğluşumun Fu Fuuu nidalarıyla geçildi...



Gün sonunda yorgunluktan bayılan ufaklıkların bir kısmı :)



0 yorum: